ІНОЗЕМНІ
МОВИ. 5-9 КЛАСИ
1.
Удосконалено застосування компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в
контексті положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом
базової і повної загальної середньої освіти.
2.
Створено проект пояснювальної записки до програми – визначено ієрархію цілей
навчання, завдання навчального предмета узгоджено із галузевою та освітньою
метою, а також із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти:
викладання, вивчення, оцінювання.
3.
Узгоджено термінологічний апарат, зокрема, назви комунікативних умінь, із
Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
4.
Виокремлено в навчальних програмах чотири інтегровані змістові лінії, а саме:
«Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність»,
«Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність», які
спрямовані на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з
різних предметів у реальних життєвих ситуаціях.
5.
Додано новий розділ до змістової частини програми «Інтегровані змістові лінії
та орієнтовні способи їх реалізації», в якому для кожного класу за тематикою
ситуативного спілкування сформульовані відповідні комунікативні вміння.
6.
Визначено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
відповідно до рівнів і дескрипторів комунікативних умінь Загальноєвропейських
Рекомендацій з мовної освіти (комунікативна компетентність).
7.
Окреслено лексичний, граматичний і фонологічній діапазон учня/учениці на кінець
9-го класу (лінгвістична компетенція).
8.
Уточнено орієнтовний розподіл змісту по класах стосовно сфер спілкування,
тематики ситуативного спілкування, мовленнєвих функцій та мовного інвентаря.
9.
Внесено до складу граматичного мінімуму (англійська мова) у 5-му класі
спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови вивчення часових
форм Present та Past Continuous, які були вилучені з програм для початкової
школи у процесі їх оновлення.
10.Перенесено
зміст рубрик «Соціокультурна компетенція», «Загальнонавчальна компетенція» в опис
компетентнісного потенціалу предмета «Іноземні мови» до відповідної
компетентності з метою уникнення дублювань.
11.Введено
орієнтовні параметри оцінювання в узгодженні з програмами початкової школи,
конкретизовано кількісні показники з усного сприймання.
12.Змінено
змістове наповнення теми «Засоби масової інформації» у 9 класі з метою її
оптимізації і відповідно до інтересів сучасних учнів.
13.Виправлено
друкарські та стилістичні неточності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий